Saturday, May 20, 2006

Lakaran Awal...

8 comments:

Anonymous said...

Huh, Bayu Adi Jata sentuh MF Ajif. Menarik sekali, macam ala Storm Riders.

Puteri Daluwarsa said...

Syabas Kangaq & Ajif, tak sabar nak tunggu hasil kerjasama korang.

Yue said...

Hmm...kacaknya Bayu Adi Jata. Seindah nama...Nampak gagah perkasa...Hamba dah tergoda (awat kalau masuk blog ni aku bleh cakap ayat mcm ni?)

pakcik kalam said...

hohoho hang dah masuk zon bebas chukai, kenalah cakap lagu tu...

slaywinter said...

huahaha! yue! ni bayu adi jata pi negeri arab! sebab tu nampak hensem dan beriman... background jabal.. err.. dah lupa la!

jonos said...

best!best!

Serunai Faqir aka SF said...

Huwahhhhhhhhhhhh

MF Ajif said...

terima kasih atas sokongan kalian, sentuhan hamba ini hanya tidak setara mana... barangkali jika diizinkan Tuhan yang Esa, maka dapatlah hamba untuk mempersembahkan apa yang sepatutnya... ini pun atas restu empunya cerita.

sudilah kiranya tuan hamba sekalian bertandangkan teratak seni hamba yg kurang adanya... http://alyridura.multiply.com