Sunday, June 01, 2008

STICKY: Akan Datang! Takluk Jagat (2) - Amukan Indera Bumi


Lebih kelakar! Lebih aksi! Lebih emosi!
Peperangan terbesar Tanah Ini akan bermula!


Bakal mengamuk pada 31 Mei!

14 comments:

Ted Mahsun said...

Alamak! Takluk Jagat 1 pun belum start baca!

Anonymous said...

Hehe.. Kena baca tu Mr. Ted... kelakar.. serius... secukup rasa tu... Pendek kata tak nyesal la beli.. (^^)
Woooh!! Cover cun habis ni... by the same artist semestinya...


"chiharu"

zaki zainol aka kangaq said...

Ted, takpe. Sekali harung nanti.. ahaha!

Chiharu, tenkiu... promote baik tuuu...! :)

Ainin Naufal said...

cover ni baru aku sukak. lebih macho, aku rasa ler...

nUr@dDeEn said...

HeHeHe ... woah! Sangat produktif! Ho, sangat jeles! ;)
Nampak gayanya kene baca gak le dari 1st ekkeekee!!

kangaq said...

Ainin, ya... macho macam aku.

Deen, sebenarnya takle produktif sangat haha... marilah jeles menjelesi. Silalah dapatkan yang 1st di pasaran sekarang :D

Firdaus said...

Jeles-menjeles untuk tingkatkan produktiviti. Muahaha! Aku sedang tulis novel kedua ni!

ICe said...

baguih la hang.diam2 beranak pulak satu lagi novel!

err..aku barter dgn sketchbook aku boley? ekeke

zaki zainol aka kangaq said...

Firdaus, cargas!

Ice, tak mo ah! Ahahaha...

Abang Long said...

DIsini pun 'mengamuk' juga .... alahai ....

faizul darius said...

suka engan cover buku ni. ombak laut yang menghempas batu tu mengambarkan gelora amukan indera bumi. belum baca sudah terasa aura amukan tu. tahniah untuk pereka kulit buku ni.

Ainin Naufal said...

jangan sedey2. aku lagi le sedih tauuu!

Serunai Faqir aka SF said...

oi mangkak tak sempat nak komen yang pertama!

Ariyatna Adri said...

jeng...jeng...woit brader x sabar nak baca sambungannya nih.