Sunday, August 23, 2009

iklan apa? iklan raya... iklan apa? iklan raya la! @#**%$

Siapa masih ingat iklan raya petronas 2007?



Aku baru tahu rupa-rupanya ia berdasarkan sebuah filem pendek:


Erk, aku tak tahu filem pendek ini berasal dari negara mana... malas nak google... hehe... Selamat berpuasa semua!

4 comments:

Jastisia said...

yang mana satu entah ni yang ori, nak tanya pembikinnya, pembikinnya pun dah takda ...

sf

kangaq said...

ntahla, tapi kalau di internet, ramai yang kata yang bawah tu keluar dulu.

Artozy said...

kangaq,

lama gila tak jumpa. selamat hari raya weh - maaf zahir batin.

ibutasha said...

bagi kok iklan tu tokleh pakai sebab masa kok kecik dulu..tanya lebih2 nanti kena kutil..