Wednesday, June 04, 2008

Lagi ulasan Bisikan Ariasha



... turut merasai segala babak yang dipaparkan dengan kemunculan watak-watak yang mempunyai perwatakan tersendiri yang sangat kukuh. Walaupun banyak watak yang ditampilkan dengan nama yang agak panjang, saya tidak mengalami kesukaran untuk membezakannya antara satu sama lain. Puteri Ariasha Cinta Castra, Zilastra Dunia Kencana, Cindrasari Kemala Dewi dan banyak lagi yang memiliki nama yang panjang tetapi indah. Setiap watak berdiri dengan perwatakan tersendiri.

Untuk keseluruhan ulasan, sila ke blog Cik Bayan.

7 comments:

Anonymous said...

^^saya telah membaca takluk jagat 1. ^^sungguh seronok sehingga saya telah membacanya berulangkali. Tak sabar menunggu buku 2 di pasaran. Harapan saya ialah TaklukJagat tidak akan berhenti separuh jalan....>_<
-TaklukJagatFan

Anonymous said...

Waaaa, Takluk Jagat sudah ada fan? Terima kasih atas maklum balas. Semoga saya diberi banyak ilham untuk terus menghasilkan siri ini :)

Unknown said...

fuyooh, dh ada fan tuuu.. hah, jgn nak duk melangut je.

DeeN said...

Hehe..
Ekceli rasa bangga sungguh ada kawan yg jadik author neh. Tak sangka. Tak sangka. Terharu neh [baca: ayat tambahan] Tahniah ~ Good Luck la weh! ;)

Anonymous said...

Huhu.. saya pun tak sangka member yang kenal dari ni forum ni ialah seorang penulis.. ^^V (buat gaya peace dengan 2 jari... kekekeke)
Apa pun buku-buku Takluk Jagat memang BEST!

Anonymous said...

Ooo... tenkiu! Tenkiu eberibodi! Rasa bongkak lagi takabbur sekejap ekeke...

Anonymous said...

Jangan takbur... nanti kena sambar petir saya tak tau... kekekeke...